شما بگویید؛ فرهاد بازیکن اصلی باشد یا ذخیره طلایی؟

شما بگویید؛ فرهاد بازیکن اصلی باشد یا ذخیره طلایی؟

فرهاد مجیدی در سه هفته اخیر، دو گل ۶ امتیازی برای استقلال به ثمر رسانده. آیا او باید همچنان روی نیمکت باقی بماند؟
سایت گل- وقتی فرهاد مجیدی بعد از ماه ها کش و قوس، بار دیگر به استقلال پیوست، خیلی ها تصور می کردند بازگشت فرهاد به جمع آبی ها بیش از آنکه وجه فنی داشته باشد، تلاشی برای خداحافظی ۷ محبوب با پیراهن استقلال است. برخی کارشناسان هم پیش بینی می کردند در نیم فصل دوم فرهاد در ۴-۵ بازی به میدان می آید و باید بیشتر بازی ها را از نیمکت تماشا کند. اما حالا بعد از سومین بازی پیاپی مجیدی برای استقلال و زدن ۳ گل (مجیدی در دیدار مقابل سپاسی سه اخطاره بود)، به نظر می رسد مهاجم ۳۶ ساله استقلال هنوز هم می تواند یک مهره کاملاً موثر و تعیین کننده برای استقلال باشد.
مجیدی در حالی که هنوز دقایق حضورش در زمین به ۱۵۰ نرسیده، ۳ گل زده که دوتای آن ها به منزله کسب ۶ امتیاز برای استقلال بوده است.با این حال فرهاد همچنان در پازل تاکتیکی قلعه نویی (اصطلاحی که مربی استقلال علاقه زیادی به استفاده از آن دارد) یک مهاجم ثابت نیست و فقط فرصت پیدا می کند که در بیست سی دقیقه پایانی به زمین وارد شود. نکته جالب اینکه، فرهاد در هر سه مرتبه ای که موفق به گلزنی شده، دقیقاً خلاف جهت نیمکت به شادی پرداخته و ترجیح داده به جای اینکه شادی خود را با نیمکت نشینان تقسیم کند، به سمت تماشاگران روبروی جایگاه برود. از این نکته می توان اینگونه استنباط کرد که خود او هم از نقش «ذخیره طلایی» راضی نیست و دوست دارد یکی از ۱۱ مرد اصلی استقلال باشد.
فرهاد در نیم فصل دوم و در همین هفته ها نشان داد که هنوز تمام نشده و شم گلزنی اش هنوز او را در ردیف بهترین مهاجمان حال حاضر لیگ قرار می دهد. به نظر شما، در هفته های آینده، فرهاد مجیدی همچنان باید تعویض طلایی قلعه نویی باشد و یا اینکه هنوز پتانسیل آن را دارد که به عنوان یک بازیکن اصلی روی آن حساب کرد.



Instagram

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: اخبار ، ،
برچسب‌ها: فوتبال , مجیدی , فرهاد , هرهاد مجیدی , استقلال , وب سایت رسمی فرهاد مجیدی ,

تاريخ : ا نويسنده : سینا ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.